Lördag-

Började denna dag med en ridtur i snön, välbehövligt . Man blir så lycklig av spetsade lurvöron och en super taggad häst som bara väntar på signalen för att få fara iväg i galopp, galopp över ängarna så snön yr. Ja det är verkligen lycka för en hästtjej😄 sen kanske man inte alltid är överlycklig över att bjorca varken kan skritta eller trava vissa dagar, det är antingen galopp eller hopp rätt upp i luften. Liv i tanta.
 
har nu på kvällen varit ute och sprungit intervaller, dog nästan men känna skönt nu efter. Och nåt som känns ännu bättre är att jag och Malin styr bilen mot Stockholm och hundmässa imorgon😃😃😃ska shoppa hundsaker så plånboken gråter hade jag tänkt. 
 
Nu nu blir det godnatt
                
min älskling i snön
 
mina nya träningskläder, så sjukt snygga. Orange is the new black. Så sant så sant
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0